-

Zakupy na raty

Oblicz ratę Jak kupić na raty...

Kontakt

    KONTAKT TELEFONICZNY PRZEZ CAŁY DZIEŃ

    PRZEDMIOTY Z NASZYCH AUKCJI MOŻNA OBEJRZEĆ
    Meble-Hurtownia: Gdynia ul. Polska 43, 3 piętro
    602 211 004, 512 512 745, 58 352 55 23
    czynne w pn. - pt. 8.30 - 17.00 , sobota 10.00 - 15.00

Płatności

    PRZEDPŁATA NA KONTO
W tytule wpłaty prosimy podać tylko swój login z Allegro i nr.aukcji.Wszelkie dodatkowe informacje proszę podawać w linku który otrzymacie Państwo mailem powiadamiającym o zawarciu transakcji.
    Nr.konta:

      Tu jesteśmy

      Dogodny dojazd do naszej firmy zapewnia Autostrada A1, Obwodnica Trójmiasta oraz Estakada E.Kwiatkowskiego

      Reklamacje

        REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ

        Przesyłkę proszę otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera, podstawą rozpatrzenia reklamacji uszkodzonego przedmiotu jest protokół sporządzony w chwili odbioru przesyłki spisany wraz z kurierem, protokół zawiera opis uszkodzeń datę i czas dostawy.Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki protokół,bez niego nie będzie możliwości złożenia reklamacji.
        Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Przyjęcie przesyłki, podpisanie odbioru bez zastrzeżeń przez odbiorcę powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytuł szkody powstałej w transporcie. Zaznaczamy że każdy wysłany przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany. Postępowanie reklamacyjne: po odesłaniu do nas uszkodzonego przedmiotu w pierwszej kolejności dokonujemy stosownych napraw i odsyłamy towar jeśli nie stracił na wartości użytkowej. W innej sytuacji (gdy szkody nie da się usunąć) wysyłamy nowy taki sam przedmiot lub gdy nie ma drugiego takiego zwracamy wpłaconą przez klienta kwotę. * Nie odebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu. Ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki. Wszelkie reklamację o błędny adres wysyłki, będą rozpatrywane do 3 miesięcy od daty zakupu.

        REKLAMACJA USŁUGI POCZTOWEJ - ZAGINIĘCIE

        Reklamacje na Poczcie Polskiej składamy 14 dni roboczych od nadania paczki. Zwrot poniesionych kosztów wypłacamy porozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę i na warunkach zawartych w odpowiedzi na reklamację. (Pismo do wglądu). Wszelkie reklamację o błędny adres wysyłki, będą rozpatrywane do 3 miesięcy od daty zakupu.

        REKLAMACJA USŁUGI POCZTOWEJ - USZKODZENIE

        Reklamacje na Poczcie Polskiej składamy 14dni roboczych od nadania paczki. Podstawą reklamacji jest pismo sporządzoneprzy odbiorze paczki pocztowe. Reklamację rozstrzygamy na warunkach zawartych wodpowiedzi na reklamację przez Pocztę Polską. (Pismo do wglądu).